Bami: Wegens persoonlijke omstandigheden per heden een herplaatser: een dove jonge kater, een Siamees te Geldrop bij Eindhoven

Zijn karakter is heel aanhankelijk en speels. Hij slaapt graag op je schouder. Hij kan apporteren , is gek op spelen… hoe wilder hoe liever…… nikste beroerd om er met je boterham van door te gaan… of nog liever een halfje bruin.(sjouwde ie mee door de gang. Hij lust alles maar hij krijgt gepast eten dus niet een bak vol voor de hele dag. Hij heet Bami, maar hij heeft verschillende namen zoals Kliko of Felle Tinus (volgens dierenarts) en Caballero. Kortom je mag zelf weten hoe je hem wil noemen, hij hoort het toch niet πŸ˜‰ Hij is van 25 juni 2018,Β  1 jaar oud. Hij is razend intelligent, kan met andere katten. Honden of kinderen is mij niet bekend. We zoeken voor hem een nieuw thuis waar niet zoveel katten zijn, hij vraagt nl veel aandacht. Hij is gecastreerd, in ge ent. hij is niet gechipd.

Rent als een gek achter muisjes, balletjes aan. hij is super gezellig, komt liefst bij je liggen of zitten. verder kan hij wel fel reageren. Hij kent al wat gebaren.

Er vindt eerst huisbezoek plaats. Heb je interesse, ben je veel thuis mail dan snel naar info@stichtingkatendoof.nl

bami

Kijk ook eens op onzeΒ facebookpagina, bij vragen neem gerustΒ Contact op.