Optimalisatie van de website

Optimalisatie en up to date is hard nodig, er is achterstallig onderhoud.

Er is veel gebeurd in het afgelopen jaar en Fieke van Fiedesign die mijn site gemaakt heeft is ziek. Zij  kan nog steeds niet veel doen.  Zelf heb ik er geen verstand van. Ik heb er ook geen tijd voor om te leren maar ik kan wel berichtjes en foto’s plaatsen.

Ik heb José van Portugalore bereid gevonden om mij te helpen en er is een grote inhaalslag nodig. Ook is mijn site niet veilig wat best gevaarlijk is en ik heb heel veel last van spam.

Veel succes José , ik ben er heel blij mee!

Portugalore webdesign en onderhoud, optimalisatie van jouw website

José:

Dank je wel Elsbeth voor je vertrouwen in mij. Ik werk graag met zzp’ers en kleine ondernemers. Mensen die een belangorganisatie of een vrijwilligersorganisatie hebben en runnen. Het directe contact, op vaak onmogelijke tijden, maakt deze doelgroep voor mij bijzonder. De optimalisatie van een bestaande website is vaak een grotere uitdaging dan een geheel nieuwe website maken. Ik duik in materie, een onderwerp wat mij niet altijd bekend is. Ik maak mij de inhoud eigen en pas dan ga ik beginnen aan de ontleding en het optimaliseren van de website.

Meer weten hierover stuur neem dan even Contact op met Elsbeth.

Ik heb Elsbeth leren kennen als iemand die zeer bevlogen is voor haar Stichting. Echter zoals veel stichtingen is zij geheel afhankelijk van donaties. Alles kost geld, niet alleen de katten maar ook de dingen erom heen. Steun jij haar?

[sdonations]1[/sdonations]