Steun ons!

Om geld in te zamelen voor de stichting Kat & Doof verzinnen we van alles!

Opvang van dove katten, verzorgen van dove katten, bemiddeling en deze website draaiende houden kost veel geld. Ook als een kat ziek is en naar de dierenarts moet of voor een vaccinatie moet kost ook geld.

We doen mee aan diverse zogenaamde “affiliate” projecten.

Dat wil zeggen, we maken reclame voor een bedrijf op onze website door bijvoorbeeld een link of een banner te plaatsen. Als iemand daar dan op klikt en iets koopt bij dat bedrijf, krijgen wij een bepaald percentage per aankoop.

We hebben de bedrijven waar we dit mee doen, zorgvuldig uitgekozen. In de zijbalk van de website vind je ze terug, maar hieronder staan ze ook.

Bol.com, Zooplus, Medpets, Agradi,  Coolbue en Amazon

Als je problemen hebt met het inloggen of je weet niet goed hoe het moet  met het bestellen, laat het mij weten via de mail info@stichtingkatendoof.nl of stuur een whatsapp naar 06-43008861

Verder is ook andere mogelijkheden om het werk te steunen, steun ons :

-adopteer een dove kat op afstand 5 euro per maand

-wordt lid van de groep veiling-verkoop site van Facebook en doe actief mee

-maandelijks sponsoren vrijwillige bijdrages

-via teaming, slechts 1 euro per maand

-spullen doneren voor de veiling-verkoopsite

steun ons! dank je wel!

zou je meer mogelijkheden weten om het werk te kunnen steunen, laat het  dan snel weten!

zooplus.nl

Agradi.nl Webshop steun ons