UPDATE op 9 maart is Baby overleden een een ziekte.
Dag allemaal,
Na lang wikken en wegen hebben de lieve ouders van Baby besloten een gastgezin te zoeken of zelfs een forever home als het moet ❤
Baby haar huidige familie houdt enorm veel van haar, maar willen zo graag hun droom laten uitkomen; meer dieren helpen in het buitenland en vrijwillig een steentje bijdragen aan hun geluk, omdat er zoveel leed is.
We  vinden het erg moeilijk hun geliefde kat, Baby los te laten, daarom bij  een voorkeur een gastgezin waar ze alle liefde krijgt.

Maar we snappen dat er een band opgebouwd wordt en om deze reden vinden ze het ook goed als Baby een forever home vindt.

Net als veel andere witte katten is ook deze mooie dame doof maar heeft daar zelf niet veel last van. Ze slaapt er prima door en doet dit op de gekste plekken. Baby kan samen met andere katten, speelt wel maar zal niet bij ze gaan liggen.
Doordat ze zichzelf niet hoort, kan ze behoorlijk hard mauwen.  Ze is nu 8 jaar oud en komt uit Griekenland.
Baby vraagt niet veel. Een fijn mandje, lekker eten, haar waterfontein, iemand die met haar speelt en knuffelt. Een goed beveiligde tuin erbij zou haar geluk helemaal compleet maken.
Ze houdt niet van kinderen, dus geen huis waar deze enge wezens rond lopen of regelmatig komen.
Gezond, geënt, gechipt en gesteriliseerd is ze ook en behandeld voor tandbederf. Baby krijgt nu Royal Canin Sensible brokken en die eet ze graag.
Natvoer vindt ze niet echt lekker, trekt er haar neusje voor op. Momenteel woont ze in Spanbroek, Noord Holland.
Heb jij of weet jij een mooi plekje voor Baby zonder kleine kinderen met een goed beveiligde tuin voor een langere tijd?
Mag ze bij jou logeren voor een langere tijd? Stuur dan snel een mail.
groetjes Lidy en Quint
  • Wil jij jouw leuke ervaring  van een dove delen of gewoon even reageren dan kan via via deze pagina