Kalenders, tassen

Sinds december 2019 zijn er leuke verjaardagskalenders, kalender 2020 en linnen tas te koop en te bestellen!

Opbrengst van deze verkoop van kalenders en linnen tassen met de logo Kat & Doof is voor de nieuwe kattenren

Want verder afwerken kost ook veel geld. Deze ren is nog niet helemaal af.

Het opvang en het verzorgen van dove getraumatiseerde katten kost ook veel geld.

Daarom heb ik iets leuks bedacht nl verkopen van verjaardagskalenders, kalender 2020 en linnen tassen.

Er is een leuke en super mooie verjaardagskalender te koop:

er zijn 12 verschillende dove katten uit de Facegroep Kat & Doof  op deze kalender te vinden!

Via een fotowedstrijd zijn er 12 meest leuke foto’s gekozen :

en zo is deze kalender tot stand gekomen! leuk he?

Er is ook een prachtige kalender 2020  te koop:

links zie je verjaardagskalender, rechts kalender 2020

Het is op a4 formaat gedrukt en elke pagina heeft een eigen kleur een kleurige foto.

kalender 2020 heeft 12 pagina’s met 12 verschillende dove katten uit huize Kat & Doof 😉

ze kosten per stuk 11 euro inclusief verzendkosten  in NL

naar Belgie kosten ze 14,5 euro totaal.

Verder zijn er ook gedrukte linnen tassen met de logo Kat & Doof:

leuke, gave linnen tassen voor je A4 mappen of iets anders, je breiwerk of ..

Muppy met haar odd eyes is als voorbeeld.. groen en blauwe ogen.  mooie kat he? 😉

1 tas kost 10 euro inclusief verzendkosten in NL

naar Belgie kosten ze  per tas 13,5 euro

Er kunnen 2 tassen of kalender en tas in een grote enveloppe verstuurd worden, verzendkosten blijven hetzelfde.

Prijs hoor je dan bij je bestelling.

Meer dan 2 kalenders en of tassen, dat kan! dan is het pakketpost.

Versturen kan zowel via postnl als DHL.

Heb je interesse en je wilt bestellen? stuur een mailtje  info@stichtingkatendoof.nl

Ze zijn zeker uniek en alleen bij de stichting Kat & Doof te koop, te bestellen!

Dank je wel namens de dove katten!

ps die kalender 2020 kan je hergebruiken in 2021 ( je bent creatief genoeg… 😉