myko

Update Myko: Hij is herplaatst per donderdag 21 februari 2019 en woont nu in Rotterdam

Een forever home for Myko

Met pijn in mijn hart moet ik voor Myko een nieuw forever home zoeken. Hij is hier niet helemaal gelukkig meer. De lieverd is snel geprikkeld en  vindt het hier soms te druk.

Hij is een hele lieve gevoelige kater, een kruising Red point Siamees.

Myko  werd anderhalf jaar geleden geadopteerd door mij uit Athene en wordt in juli 3 jaar.
Hij is een hele mooie en lieve jongen, wit met roods erin.

Net zoals mensen kunnen ook katten veranderen qua gedrag en soms moet de situatie waarin zij leven dan worden aangepast.
Myko is niet langer meer gelukkig met relatief veel katten om zich heen.

Over hem

Hij woont hier een groot huis waar ook dove katten worden opgevangen die worden begeleid naar een nieuw en beter leven. Geadopteerd als slechthorend maar hij bleek achteraf beter te horen dan verwacht.
Hij speelt graag met vrolijke sociale katers en is echt aanhankelijk. Hij komt graag bij je zitten/ liggen.

Angstige poezen wekken bij hem agressie op en dan maakt hij ze het leven zuur.  Helaas.
Hij zal in het begin de kat uit de boom kijken maar voldoet u aan zijn wensen dan krijgt u een geweldige lieve schat erbij.

Ik zoek voor hem een nieuw thuis met voldoende aandacht, niet te jonge kinderen, geen honden, niet meer dan 2 of 3 andere sociale katers (geen poezen) zonder overheersend gedrag. Afgeschermde tuin is een vereiste. Hij is graag buiten, is dol op water.

Hij is gecastreerd, gechipd en afgelopen december heeft hij zn jaarlijkse vaccinatie gehad.

Je krijgt zn dierenpaspoort mee, en zijn speeltjes.

Ben je geinteresseerd, stuur mij een mail over jouw thuissituatie naar info@stichtingkatendoof.nl

Kijk ook eens op onze facebookpagina, bij vragen neem gerust Contact op.