Update: ze is herplaatst op 8 november 2018 te Leeuwarden!!

Dit is Serafina. Een witte Turkse korthaar Albino kat met blauwe ogen. Wij hebben vorig jaar Serafina gered van de straat in Bulgarije. Ze was erg ziek toen ze bij ons kwam, maar het is ons samen gelukt haar gezond te krijgen. We wilden haar een beter leven geven bij ons, maar Serafina kan het niet goed vinden met onze andere katten. Dit komt grotendeels omdat ze doof is en omdat ze waarschijnlijk nare ervaringen heeft gehad met andere dieren. Daarom zijn we op zoek naar een nieuw thuis voor haar. We zoeken een plek zonder andere dieren waar ze binnen mag wonen en bijv in een afgesloten tuin kan spelen. De straat is te gevaarlijk voor haar omdat ze het verkeer niet horen kan. Serafina heeft een paspoort, is gechipt en heeft alle vaccinaties. Ze is een speelse, lieve kat, maar omdat ze doof is, schrikt ze snel van onverwachte aanrakingen, en kan ze heftig uit de hoek komen. \\. Ze is ongv 2 jaar oud. In regio friesland groningen. Binnen 50 km kunnen we haar tegen vergoeding komen brengen.

Heb je interesse en wil je haar een gouden mand geven? mail dan naar elsbeth.koppelman@gmail.com en je krijgt een reactie terug

groet Janneke