Goed plekje gezocht voor Woezel, een dove, zeer vitale witte poes van 14 jaar.

Ze is nu 4 maanden bij ons, kwam samen met haar dochter maar bij ons ging het helemaal niet goed samen.

Daarom moesten we ze scheiden. Woezel woont in onze huiskamer maar kan deze opsluiting niet accepteren, wil vrij kunnen rondlopen. Door haar doofheid heeft ze een harde stem en daarmee protesteert ze luidkeels. Ze is eenkennig, maar zeker lief en aanhankelijk wanneer ze goed gewend is.

Wie gunt haar een nieuwe kans?

Ze is wit met blauwe ogen, foto’s sturen we je toe per mail want foto’s lukt nu even niet op deze berichtje te plaatsen.

foto van deze witje is niet Woezel.

Wil je eerst meer informatie  of heb je echt interesse in deze prachtige mooi witje, heb je veel ruimte, liefst met een afgezette tuin of balkon, vertel dan wat over jullie woonsituatie in de mail. stuur dan een mail naar info@stichtingkatendoof.nl dan bekijken we of de match goed is.

groet  Elsbeth

Woezel is van Peter en Marion